2017. augusztus 13., vasárnap

Suga & elmélkedés



Komolyan nem gondoltam volna, hogy idáig fog fajulni ez a dolog, de... megtörtént. Túl gyenge voltam, az érzések meg túl erősek. Pedig én igazán próbáltam elfelejteni ezt az egészet. És még így is, beteljesült - Suga elfoglalta Rapmonster helyét.



Hogy is kezdődöt ez az egész? Azzal az istenverte mentazöld színű hajával, azzal hát. Nem gondoltam volna, hogy abból, hogy pár képét beheartolom, ekkora változás történik. Mondjuk, ez az én hibám, tudhatnám, hogy odaáig vagyok a kék/zöld hajakért, a szemüveg meg eleve a gyengém - főleg, ha T.O.P. viseli -, de nem, én még így is vak voltam, és hagytam, hogy a weheartit magával ragadjon. Mire észbe kaptam, már több tucat képem volt Yoongiról, mind a szóban forgó oldalon, mind pedig a laptopom galériájában. Azt kántáltam, hogy ez csak azért van, mert nagyon tetszik a külseje, és ettől még Rapmonster a kedvencem, de később ez is megváltozott.

Először csak annyi volt, hogy őt figyeltem minden videóban. Aztán fanficeket kerestem róla. Majd én magam írtam róla sztorikat. És ma, ezen a szent reggelen, amikor a szokásosnál is gyorsabban dobogott a szívem a képei miatt - mert csak úgy "véletlenül" rákerestem -, be kellett vallanom magamnak, hogy igen, bizony ez a morcos aranypofa porig rombolta a bias listemet.

Ami végül is hülyeség, hiszen mindenkit ugyanúgy szeretek a BTS-ből, de mégis ki nem szokott arra gondolni, hogy kit imád a legjobban? Na ugye. Bár én még mindig azon az állásponton vagyok, hogy egyenlően rajongok ezért a hetesfogatért, azért be kell látnom, hogy perpillanat talán Suga egy kicsit feljebb áll a többiekknél. Ami valószínüleg idővel változni fog, mert a fangörcs előbb vagy utóbb mindnekinél elfog. Csak hát mit ne mondjak, az érzések most taccsra vágtak Yoongi miatt. Finoman szólva, mert ez az ember literally killing me right now.

Nem is tudom, miért. Egyszerűen csak olyan érdekesnek tartom. Mármint, szívesen megismerném úgy igazán. Lehet, hogy hülyeség, de szerintem rokonlelkek vagyunk - egyszerű életet élünk, és szeretjük azt, amit csinálunk. Az alvás megszállottságáról nem is beszélve. Na nem mintha én tudnám, hogy mit akarok az életben elérni, de örülnék, ha megtalálnám azt az egy dolgot, ami igazán megmozgat - ami Sugánál például a zene -, és tudnék vele komolyabban foglalkozni, és tényleg, élvezném.

Egészen idáig biztos voltam az írásban. Tudtam, hogy egy szerkesztőségben akarok elhelyezkedni, de most, azzal, hogy a kpop belépett az életembe, minden megváltozott. A punk rockker korszakom lezárásával ráeszméltem, hogy kik voltak azok a bandák, akik igazán számítottak nekem, és kik azok, akiket inkább "lázadásból" hallgattam. És így, hogy jelentősen kevés zenekar maradt, akikkel tényleg találkozni akarnék, többé nincs értelme a Kerrang!-nak, vagy úgy egyáltalán Londonnak. Más dolgok érdekelnek, de nem tudom pontosan, hogy mik. A médiában szívesen dolgoznék, de most, hogy már attól is rámtör a hányinger, hogy emberek közé megyek - vagy más miatt, én már nem tudom -, ez nem tűnik jó választásnak.

Már biztos vagyok benne, hogy el akarok menni Japánba, és, hogy jó lenne megtanulni koreaiul, de nem korai ezt kimondani? Hiszen alig kerültem bele ebbe a világba, forrófejűség lenne bármit is erre alapozni. Minden, ami eddig biztos volt számomra, most megingott, és nem tudom, merre menjek tovább. Az egyetem még oké, a bölcsészkart akarom, de azon belül is vannak ám dolgok, és én mégis mit válasszak? Úgy érzem, körülöttem mindenki biztos a dolgában, nagyratörő terveik vannak, én meg még azt sem találtam ki, hogy hogyan fogom túlélni a következő évet.

Talán nem érdemes ilyeneken gondolkodnom. Azt hiszem, örülnöm kéne, hogy még rengeteg időm van, és csak szimplán ki kéne élveznem, hogy nyugodtan youtube-ozhatok egész nap, hogy sikongatva rajonghatok, és, hogy zavartalanul írhatom a gázos fanficeimet. Pár év múlva úgyis kezdődik a hajtás, amikor minden lépésem számítani fog a jövőmet illetően, de most inkább csak hátradőlök a székemben, és mosolyogva BTS-t hallgatok.

Amber

4 megjegyzés:

  1. áháháháhhhhhhh

    na jó.

    *rip*

    annyira megörültem, amikor megláttam a címet meg a képet és most meg itt vigyorgok, mert bár komolyabb témát is feszeget ez a poszt, attól még Suga és BTS és ahw. de egyébként érdekes volt olvasni a gondolataidat a jövőről, és szerintem még egyáltalán nem baj hogy nincs ilyen fix terv vagy ilyesmi, mert ez még csomót változhat és alakulhat. (look at me, még én sem találtam ki, lol, mondjuk ezt valószínűleg nem kellene így hirdetnem, szóval inkább csöndben maradok xD) mindenesetre, nekem nagyon tetszett ez a bejegyzés is ééés Suga kinek nem biaswrecker//bias? de azért szegény rapmon xD (habár én jelenleg tényleg nem tudnék már választani BTS biast meg biaswreckert de annyi baj legyen.) az utolsó mondat pedig különösen tetszett ^^
    (és a ficeid nem gázosak!!!!! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá, nem is tudom, mit mondjak :3 (macska xD na jó, erről a fejről már mindig ez fog eszembe jutni :D ) végül is, igazad van, meg amúgy sem lehet siettetni a dolgokat, idővel úgyis mindenki rájön, hogy mit akar csinálni, csak hát ez a bizonytalanság tényleg elég rossz... az ember szeretne tisztán látni, és bár tudja az ilyen közhelyeket, amit például én is leírtam egy kicsit feljebb, de mégis sürgetni akarja a dolgokat. :/ Az, hogy pedig körülöttünk mindneki magabiztos - pedig lehet, hogy csak mások jobban titkolják a bizonytalanságukat -, egyáltalán nem segít a helyzeten, dehát végül is az a fontos, hogy a jövőnkkel kapcsolatban csak magunkra figyeljünk, nem? (avagy ezt még lehetne húzni-nyúzni, mert hosszú téma, én meg ilyen deep hangulatomban vagyok, de azt hiszem jobb, ha most áttérek a fangörcsölésre a körömrágás helyett xD )

      és hát Suga <3 ^^ egyébként egyetértek, ő kit nem készít ki már csak a létezésével is? xD Rapmon miatt meg életem végéig lelkiismeret furdalásom lesz, de áhh, nekem már mindegy :D Szerintem jobb is, ha elengedjük a "ki a kedvencem?" kérdést, mert teljesen reménytelen :D

      (egyébként mi ez az utolsó mondatokkal? :D mostanában mintha különösen tetszenének :D de egyébként köszönöm ^^ )

      haha, na jó, azért ebbe már tényleg ne menjünk bele :D (ez a válasz már így is poszt méretűvé vált xD ) mindenesetre ezt is köszönöm, legalább neked tetszenek, ha már én a tűzre dobnám őket xD (Fireeee bow wow wow xDD )

      Törlés
  2. Imádom olvasni az írásaidat, ha látom az olvasni valók között, hogy új cikked van egyből jövök olvasni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húha, köszönöm szépen, ez nagyon jól esik!! ^^ :3

      Törlés